مشاوره خیانت

زندگی زناشویی پر از چالش‌ها و مشکلات است که ممکن است در طول آن با مسائلی مانند خیانت مواجه شویم. مشاوره خیانت یکی از ابزارهای مؤثر در بهبود و بازسازی روابط پس از این نوع اتفاقات است.
خیانت می تواند باعث ایجاد زخم های ریشه دار، بی اعتمادی و به طور کلی کاهش اعتماد به نفس در افراد درگیر شود. اگر خیانت به درستی رسیدگی و درمان نشود، می تواند به شکل جبران ناپذیری به روابط آسیب برساند و احتمالاً منجر به جدایی یا طلاق شود.
خیانت، احساس تنهایی، ویرانی، حسادت، گیجی، عصبانیت، درماندگی و ناامیدی را در فرد ایجاد می کند. هنگامی که این اتفاق چندین بار رخ دهد، می تواند در قربانی احساس کینه و بی اعتمادی نیز ایجاد کند. این تمام چیزی است که برای شکست رابطه و یا جدایی یا طلاق لازم است. به همین دلیل درمان خیانت موضوع مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. خوشبختانه بسیاری افراد با استفاده از مشاوره خیانت همسر، نتایج خوبی گرفته اند.

مینا زنی۴۰ ساله است که مدت۲۰ سال از ازدواجش با امیر میگذرد. اما اخیرا متوجه شده که همسرش به او خیانت میکند. او میگوید وقتی فهمیدم شوهرم با زنی که دارای چهار فرزند است رابطه دارد، به شکلی فروریختم که قبلاً هرگز آن را احساس نکرده ام. راهی که در ابتدا پیش گرفتم سکوت در برابر خیانت بود. اما این کار برایم سخت ترین کار دنیا بود و بعد از مدتی فهمیدم به تنهایی قادر به مقابله با این موضوع نیستم. به همین دلیل تصمیم گرفتم با مشاوران خیانت همسر صحبت کنم. این تصمیم، کار من را بسیار راحت تر کرد.
بعد از چند جلسه از همسرم خواستم در جلسات مشاوره خیانت من را همراهی کند. از آنجایی که از کار خود پشیمان بود و به دنبال جبران آن بود، قبول کرد. با روانشناسی بعد از خیانت توانستیم دلایل خیانت شوهرم را کشف کنیم و برای درمان آنها تلاش کنیم.

آیا همسرتان به شما خیانت کرده است ؟
آیا به همسر خود شک دارید ؟
آیا احساس می کنید که همسرتان دارد به شما خیانت می کند ؟
اگر در رابطه ای هستید که در آن به شما خیانت شده و نمی دانید که باید چه اقدامی انجام دهید ما به شما کمک می کنیم تا با شناخت و آگاهی بهتر تصمیم بگیرید .
تلفن خود را بردارید و با مرکز مشاوره نیکان تماس بگیرید.