مشاوره زناشویی

چگونه با چالش‌های زندگی زناشویی روبرو شویم؟
زندگی زناشویی با چالش‌ها و پیشامدهای متفاوتی همراه است که ممکن است در طول زمان به مشکلات بزرگ تری منجر شود.
مشاوره روانشناسی زناشویی روشی است که به شما درمدیریت تعارضات کمک میکند. بسیاری از افراد مهارت های بین فردی برای مقابله مناسب با یک مشکلات زناشویی را ندارند. هنگامی که یک زوج نتوانند مشکلات خود را به تنهایی حل کنند، مشاوره روانشناسی زناشویی ابزاری می شود که می توان از آن برای نجات رابطه و مدیریت تعارضات استفاده کرد.
خدمات مشاوره زناشویی شامل موارد متعددی است که شامل مشاوره ارتباطی، مشاوره حل تعارضات و اختلافات بین زن و شوهر، مشاوره خیانت همسر، مشاوره حل مشکلات عاطفی و… .        می باشد .
در جلسات مشاوره می‌توانید با یکدیگر گفت‌وگو کنید، راحت‌تر خواسته‌های خود را مطرح کرده و ابراز احساس کنید، مشکلات رابطه جنسی خود را با مشاور درمیان بگذارید، درباره مدیریت احساسات صحبت کنید، نقطه ضعف‌ها خود و رابطه را بشناسید، از مشکلاتی مانند خیانت، دروغ، اعتیاد یا خشونت خانگی بگویید و همچنین مشکلات خود با خانواده‌ها را تشریح کنید.
مشاور سوالات متعددی را از شما می پرسد تا بتواند روابط بین شما و همسرتان را ارزیابی نماید.
معمولاً زوج درمانگر به عنوان یک واسطه برای گفتگوی راحت و بدون مشکل بین شما و همسرتان عمل می کند و این کار را با سوال پرسیدن انجام خواهد داد تا شما بتوانید بهتر با هم حرف بزنید.

اگر متاهل هستید و در زندگی زناشویی خود چالش دارید؟
اگر نمی دانید با همسر خود چگونه رفتار کنید؟
اگر در برخورد با خانواده همسرتان دچار مشکل هستید؟
با ما تماس بگیرید
ما در مرکز مشاوره نیکان به عنوان یک مرکز تخصصی حل مشکلات زناشویی اعتقاد داریم که مسائل مربوط به روابط زوجین باید توسط مشاور خانواده که متخصص در امر زوج درمانی و مشاوره زناشویی است بررسی شود.