مشاوره شغلی

راهی برای رشد حرفه‌ای و آینده بهتر
در دنیای امروز، انتخاب شغل یکی از تصمیمات مهمی است که هر فرد در زندگی خود باید با آن روبه‌رو شود. انتخاب صحیح شغلی نه تنها تأثیر مستقیم بر رونق اقتصادی و مالی افراد دارد، بلکه بر رضایت شخصی، رشد حرفه‌ای و کیفیت زندگی آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.
در یک جلسه مشاوره شغلی ارزیابی کاملی از ویژگی‌ها و مهارت‌های شما انجام شده، تا بر اساس آن مشاور بتواند شما را برای شرکت در مصاحبه شغلی راهنمایی کند. انجام تست‌های آی کیو، آزمون‌های استعداد شغلی، تست‌های شخصیت‌شناسی و … از آزمون‌هایی هستند که مشاور انجام می‌دهد.
یکی از مراحل بسیار مهم و گا‌هاً پیچیده در روند استخدام یا ارتقاء شغلی، شرکت در جلسات مصاحبه است. این جلسات می‌تواند استرس و اضطراب زیادی برای فرد به همراه داشته و بسیاری اوقات به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی با شکست روبرو شوند. در جلسات مشاوره شغلی، جلسات مصاحبه شبیه‌سازی شده و اطلاعات لازم نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد. به این صورت با دانش کافی و بدون استرس و اضطراب به جلسات مصاحبه بروید.

آیا هنوز شغل مناسب خود را انتخاب نکرده اید؟
آیا به کاری مشغول هستید که به آن علاقه ای ندارید؟
آیا نمی دانید چه شغلی مناسب شماست ؟
ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید شغل مناسب خود را انتخاب نمائید .
تمام افرادی که قصد انتخاب یا تغییر شغل دارند و همچنین کسانی که به دنبال ارتقا جایگاه شغلی خود هستند، می‌توانند از مشاوره شغلی استفاده کنند.
برای این امر کافی است با مرکز مشاوره نیکان تماس حاصل نموده و نوبت مشاوره شغلی خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمائید .