مشاوره طلاق

در زندگی زوجین برخی اوقات ممکن است دو نفر به بن بست هایی خورده و این احساس را داشته باشند که تنها راهی که می‌توانند به این اختلاف و ناملایمت ها پایان دهند این است که از یکدیگر جدا شده و به این زندگی مشترک پایان دهند، این مشکل و مسئله و نوع فکر احتمالا در زمانی رخ می‌دهد که اختلافات بسیار بالا گرفته و یا مسائلی از ابتدای ازدواج به خوبی مورد بررسی قرار نگرفته و برخی اصول و مرزها تشکیل نشده است، و یا می‌تواند مواردی مانند خیانت زناشویی، تفاوت های شخصیتی، مشکلات جنسی و… باشد .
در این موارد افراد می‌توانند از یک فرد متخصص برای این موضوع کمک بگیرند و در ابتدای امر ریشه مشکل خود را بیابند و آن را مورد بررسی قرار دهند، چرا که بسیاری از افراد نمی‌دانند که ریشه این اختلافات از کجا نشات می‌گیرد و آن را به مسائل و موارد دیگر در زندگی مربوط کرده و به اختلافات در رابطه دامن می‌زنند و ممکن است در طول مدت زمان طولانی تر برخی اختلاف نظرات بسیار کوچک و یا موارد بسیار کوچک که در زندگی قابل اغماض هستند و به هیچ عنوان به نظر نمی‌آید که ممکن است مشکل ساز شوند، احتمال اختلافات شدید و جدایی را به وجود آورند.
نقش مشاوره طلاق در این موارد بسیار پر رنگ است و ممکن است با روشن کردن برخی موارد ریشه این اختلافات را خشکانده و مسائل را حل کند و یا به افراد کمک کنند خود و شریک زندگی خود را به خوبی بشناسند و اختیار را به فرد بدهند که اگر در این زندگی بازهم احساس بن بست می‌کنند، این مسئله را به طلاق ختم کنند، طلاق خیلی از اوقات به صورت رسمی و دفتری انجام نمی‌شود و ممکن است این طلاق از لحاظ عاطفی رخ داده باشد و دیگر هیچ  محبتی در رابطه وجود نداشته باشد.
مشاوره طلاق به این علت کارساز است که فرد سوم بی طرفی به مشکلات و مسائل در زندگی زوجین داخل می‌شود که از لحاظ علمی و تجربی بسیاری از ناملایمات و ریشه اختلافات را می‌شناسد و می‌تواند به خوبی آن ها را مورد بررسی قرار دهد. اگر احساس می‌کنید که مسائلی در زندگی زناشویی شما در حال اتفاق است که می‌تواند منجر به اتفاقات ناخوشایندی شود بهتر است که از یک مشاور کمک گرفته تا پیشگیری را انجام دهید
مشاور طلاق حتی می‌تواند در جهت بهبود و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از جدایی فعالیت کند.
مرکز مشاوره نیکان با کادری متخصص و با تجربه در این زمینه ،همراه شما عزیزان برای ریشه یابی طلاق و حل تعارضات زوجین می باشد. با ما تماس بگیرید.